Ostoskorisi on tyhjä

Anna kotisi sisustus kertoa jotain itsestäsi
Ympäröi itsesi kauneudella

Mistä aloittaisit?

Katso tarjouksemme

  • Tilaustyöt
Menu

Myynti- ja toimitusehdot

Myynti- ja toimitusehdot

TILAUSKÄSITTELY Me käsittelemme tilauksesi niin nopeasti kuin mahdollista, toimitus 7-17 päivän sisällä.

Toimitettaessa UPS kuljetuspalvelun avulla, toimitamme suoraan ompelimosta 7 arkipäivän kuluessa. Toimitettaessa GLS –pakettina, toimitus tapahtuu seuraavasti: GLS käyttää POSTIN toimituspisteitä

Sunnuntaina tehdyt tilaukset toimitetaan seuraavan viikon keskiviikkona eli n. 10 päivän kuluessa. Tilattaessa maanantaina tai myöhemmin viikolla, toimitetaan tilaukset keskiviikkona 11-17 päivää tilauksen tekemisen jälkeen.

GLS

Pakettien toimitus

Nopea ja luotettava toimitus on tärkeä kaikille asiakkaillemme. GLS:n tytäryhtiöt ja yhteistyökumppanit takaavat korkealaatuisen jakelun ympäri Eurooppaa ja maailmanlaajuisesti.

Jakelu ovelle

Kaikki yritysasiakkaille tai muille organisaatioille osoitetut lähetykset jaetaan ovelle, mieluiten vastaanottajalle henkilökohtaisesti. Vahvistat tällöin paketin vastaanottamisen allekirjoituksellasi. Myös toinen yrityksesi, organisaatiosi tai taloutesi jäsen voi ottaa paketin vastaan puolestasi.

Toimitus noutopisteeseen

Koska yksityisasiakkaat eivät pääsääntöisesti ole tavoitettavissa kotiosoitteestaan työpäivän aikana, ja paketin nouto paikallisesta noutopisteestä on useimmiten käytännöllisempi, GLS Finland toimittaa yksityishenkilöiden lähetykset suoraan läheiseen noutopisteeseen. Yleensä noutopiste on postinumerosi mukainen lähiposti.

Noutopisteen tiedot löytyvät sinulle toimitettavasta saapumisilmoituksesta tai Postin seurannasta käyttäen Postin seurantanumeroa. Postin seurantanumero näkyy GLS:n Track&Trace seurannassa nimellä "Finland parcel number" kun paketti on saapunut Suomeen. Noutaessasi pakettia tulee sinun esittää kuvallinen henkilöllisyystodistus.

Painavat paketit (35 kg tai enemmän) toimitetaan aina suoraan ovellesi ennakolta sovittuna ajankohtana. Sisällytäthän tämän vuoksi puhelinnumerosi paketin tietoihin.

Saapumisilmoitus

Jos paketin toimitus ei onnistu annettuun osoitteeseen, jättää kuljettaja yleensä saapumisilmoituksen. Saapumisilmoituksessa on tärkeää tietoa paketista, kuten noutopisteen tiedot. Mikäli lähetyksen tiedoissa on puhelinnumero tai sähköpostiosoite voidaan saapumisilmoitus toimittaa mahdollisesti myös sähköisesti – sähköpostina tai tekstiviestinä.

Toinen jakeluyritys

Mikäli ensimmäinen ennakkoilmoitukseton jakeluyritys epäonnistuu tai toimitus on tehty suoraan noutopisteeseen, voitte pyytää paketillenne uutta jakelua asiakaspalvelustamme.

Toimitus- ja kuljetusajat

Lähetykset saapuvat pääosin lyhyiden vakiotoimitusaikojemme kuluessa. Vakiotoimitusaikaa ei kuitenkaan voida taata. Paketteja kuljetetaan maa- meri- ja ilmateitse jolloin vaihtelevat sääolosuhteet tai liikennetilanne voivat vaikuttaa toimitusaikaan.

HINNAT Kaikki hinnat on annettu EUROISSA sis. alv. Kuljetus on ilman arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden virheellisesti kirjattujen hintojen ja kauppojen korjaamiseen.

MAKSAMINEN Maksaminen nettikaupassamme on mahdollista seuraavilla maksu- tai luottokorteilla: VISA, Visa Electron, MasterCard, Maestro ja JCB.

Käsittelymaksu 1,25% - 3,75% minimissään kuitenkin 0,70kr. Maksusysteeminä käytetään Epay-järjestelmää, joka toimii yhdessä PBS:n kanssa.

TOIMITUSEHDOT: Paketit toimitetaan UPS tai PostNord kuljetuspalvelun avulla voimassa olevien hintojen mukaisesti, tällä hetkellä 25€.

TAVAROIDEN TAKUU: Dekoria.fi – Horup Decour A/S :sta ostettujen tavaroiden vastuu siirtyy kuluttajalle toimitushetkellä. Koska matkan aikana tavaroiden on mahdollista vahingoittua, on tärkeää, että tarkistat tuotteiden kunnon heti ne saatuasi. Mikäli vahinko on tapahtunut, kiellä vastaanottamasta tuotteita tai kuittaa lähetys varauksin.

Vahingon tapahduttua, tulee sinun viimeistään seuraavana päivänä, toimittaa paketti alkuperäispakkauksessa, meidän pakettikortti mukaan lukien, Postiin ja lähettää se raklamaationa. Paketti lähetetään PostNordin reklamointiosastolle, jossa lähetykset on jo maksettu.

Mikäli olet valinnut lähetystavaksi UPS kuljetuspalvelun ja huomaat että paketin kunto ei ole tyydyttävä, tarkista kunto saman tien. Mikäli tuote on vahingoittunut, ota yhteys UPS kuljetuspalvelun 352 580 80.

Heti kun reklamaation on huomioitu PostNordilla / UPS:llä, lähetämme uuden tuotteen vahingoittuneen tilalle. Nopeamman käsittelyn saamiseksi suosittelemme, että tuotteesta ja pakkauksesta otetaan kuvia ja ne lähetetään yhdessä reklamaatiokirjeen kanssa – kuitti PostNordilta / reklamaationumero UPS:ltä + tilausnumero meille info@dekoria.fi

REKLAMAATIO:

Mikäli sisältö ei vastaa odotuksiasi, pyydämme sinua oikaisemaan asian lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@dekoria.fi  tilausnumeron kera. Kerro meille, miksi sisältö ei vastaa odotuksiasi ja yritämme löytää tyydyttävän ratkaisun mahdollisimman pian. Takuu noudattaa tavanomaista EU lainsäädäntöä (Kauppalaki), joka sisältää 24 kuukauden reklamaationtakuun. Takuu olettaa, että mahdolliset puutteet eivät johdu tuotteen väärinkäytöstä tai muusta vahingollisesta toiminnasta. Reklamaatio on tehtävä kohtuullisen ajan kuluessa vahingon sattumisesta. Takuu alkaa päivästä, jolloin tuote on vastaanotettu.

PERUUTUS:

Yksityisenä kuluttajana, sinulla on 14 päivää aikaa peruuttaa vakiotuotteita. Mikäli 14 päivän kuluessa ilmoitat meille kirjallisesti, että haluat palauttaa tuotteet, on sinulla toiset 14 päivää aikaa lähettää ne. 

Mikäli olet ostanut meiltä useamman tuotteen, on sinulla mahdollisuus palauttaa yksi tai useampi tuote, vaikka olisitkin ostanut ne yhdellä kertaa.

Huomaathan, että postituskuluja ei palauteta, mikäli kadut osaa ostoksistasi.

 

Palautusoikeus on voimassa kokonaisena, mikäli tuote palautuu alkuperäisessä kunnossa. Jos tuotetta on käytetty, hyvitämme 10-50% tuotteen hinnasta, emmekä palauta koko summaa.

Mikäli haluat palauttaa tilauksen, lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@dekoria.fi, johon lisäät tilausnumeron sekä palautuksen syyn.

Lähetämme sähköpostiisi palautustunnuksen PDF-muodossa, jonka lisäät pakettiin ja palautat paketin samaan paikkaan, josta se on noudettu.

Me palautamme maksun heti, kun paketti on palautunut takaisin meille. Palautuksen kustannukset 20€ vähennetään kokonaissummasta.

Mikäli tuotteet on tilattu mittatilaustyönä, voidaan tllaus perua ennen valmistuksen alkua, 1-4 päivää tilauksesta.

Kun palautusoikeutta käytetään, tulee sinun maksaa toimituskulut takaisinlähetykselle, myös silloin, kun et vastaanota pakettia. Paketti on lähetettävä postilähetyksenä. Laskos- ja rullaverhot on aina palautettava alkuperäisessä pakkauksessaan, jotta tuote ei vaurioidu. Lisäpalveluna suosittelemme, että pyydät palautustarran meiltä, mikäli paketti on pidempi kuin 150cm.  Muista antaa tilausnumero. Palautamme rahat tekemällä käänteisen maksun kortillenne, kun olemme saaneet palautustuotteen ja tarkistaneet, että se täyttää kaikki palautussäännöt.

B2B (Business to Business) on säännös kuluttajasopimukseen ilman palautusta, mutta tarjoamme vastaanottaa tuotteen takaisin tuotteen arvoista alennuskoodia vastaan.

Huomioi ystävällisesti, että emme vastaanota paketteja, jotka on lähetetty postiennakolla ja ilman toimitusta.